tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

 اِرضا چیست؟


واکنش شخصی که دوست قدیمیش

به اسم رضا رو دیده...:|فکرتو درست کن...:|



شوخی های دخترونه:

+پَلیسا پَلیسا آجی خوشملم،ماتیک مرضیو
 
از کیفش برداشتم،نگی بهشا!
 
-وای خدا دارم از اِستـِـلس میمیلَم ،
 
چقد بخندیم، بوز بوز عَـجیجم :| (این قسمت آب قطه:))

شوخی های پسرونه زمان ما :

+ممرزا دادا رو صندلی عاباس اسید
 
ریختم بشینه روش ک***ش بسوزه
 
-ایول دادا،ولی اون سری که سوزن پـَـرگار
ُ
کردیم تو ک***ش بیشتر خوش گذشتا! :))))))
نوشته شده در یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,ساعت 9:2 توسط zarirazmekar| |

انواع بوسه
 

بوسیدن به خودی خود کلی حس و حال داره حالا فکرش رو بکنید که وقتی انواع مختلفش رو یاد بگیرِید چی می شه !؟

بوسیدن بشکل پروانه

در روبروی همدیگر قرار گیرید به فاصله کمتر از یک نفس و سپس بازکنید و ببندید پلکهایتان را در مقابل نفر مقابل.اگر شما اینکار را صحیح انجام دهیداحساس بال زدن دونفره شما یکی خواهد شد در قلبهایتان.
بوسه ازگونه

یک بوس دوستانه به معنای من واقعا شمارا دوست دارم.اولین بوسیدنی که معمولا در قرارهااتفاق می افتد این روشمیباشد.دستهایتان را روی شانه طرف مقابل قراردهید سپس بطور آقاوار لبهایتان را بهگونه طرف مقابل تماس دهید واهسته بگذرانید.

بوسه از لاله گوش

نرمه گوش رابچشید و مک بزنید .از مک زدن با صدای بلند خودداری شودچون گوشها حساس به صدای بلند هستند.
بوسه اسکیمویی

در این حالت صورت دونفر بایستی به اندازه کمتر از یک نفس به هم نزدیک شده سپس بینی های خودرا به یکدیگر بمالید.
بوسه از چشمان

سر طرف مقابل را با دو دستان حود بگیرید و به آرامی سر یار خود را به طرفی که می خواهید ببوسید حرکت دهیدسپس بطور آهسته بوسه خود را بطرف چشمان طرف مقابل خود سوق دهیدویک بوسه محبت آمیز از قسمت بالای چشمان بسته شده بکنید.
بوسه از پلک

هنگامی که شریک شما در حال استراحت با چشمان بسته می باشد خیلی خیلی محترمانه بوسه ای از فسمت فوقانی پلکها بکنید.(یه بوسه خیلی خودمانی)
بوسه از انگشتان

هنگام خواب انگشتان طرف مقابلتان را مک بزنید.این عمل می تواند خیلی فریبا و لذت بخش باشد.

بوسه از پا

یک رفتار شهوانی و خیالی. این عمل ممکن غلغلک دهنده باشد اما ارام باشید و از این حرکت لذت ببرید.
بوسه از پیشانی

این بوس به بوس مادرانه یا دوستانه معروف است .بوسه از پیشانی به هر کسی می تواند آرامش ببخشد. برای اینکار لبان خود را به آرامی باپیشانی طرف مقابل تماس داده و بگذارنید.

بوسه منجمد

یک بوسه شوخی آمیز. برای اینکار یک تکه یخ کوچک را دهان خود بگذاریدسپس دهان خود را باز کنید و یک بوسه از طرف مقابل خود بفرمایین(البته با زبان خود تکه یخ را تکان دهید) این بوسه شهوانی فرانسوی می باشد.
بوسه فرانسوی

در این نوع از بوسه زبانها با یکدیگردرگیر می گردد
بوسه میوه ای

در این حالت شما باید

 یک تکه میوه را بین دو لب خود قراردهید(میوه های آبدار مثل انگور- توت فرنگی - تکه کوچکی از آناناس یا انبه ایده ال هستند)همدستان را ببوسیددر این حین گاز کوچکی از میوه بزنیداینکار را ادامه دهید تا میوه نیمه شود در این حال اجازه دهید آب میوه بر روی دهانتان جاری شود.

بوسه از دستان

دست همسرتان را به آرامی تا پیش لبهایتان بالا بیاوریدسپس به اهستگی لب خودرا بر پشت دست همسرتان لمس دهید(منظور اینه که ماچ کنِید).البته حالت قدیمی این نوع بوسه به حالت تعظیم وار بود که نمایش دهنده تسلیم مرد در برابر زن بود.

نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 9:49 توسط zarirazmekar| |

 

فروش پورشه آب طلاکاری شده!! + عکس
یکی از معروف‌ترین فروشندگان خودرو در روسیه اقدام به معرفی و فروش پورشه 911 طلا اندود شده در یک نمایشگاه خودرو در روسیه کرده است...

یکی از معروف‌ترین فروشندگان خودرو در روسیه اقدام به معرفی و فروش پورشه 911 طلا اندود شده در یک نمایشگاه خودرو در روسیه کرده است.
این پورشه دارای حدود ۴۴ پوند آبکاری طلا که با قلم بر روی بدنه خودور کشیده شده است و که توسط هنرمند معروف روسیه دنیس سیماچوف این آبکاری هنرمندانه انجام پذیرفته است.


 
همانطور که در تصاویر نیز گویا است فضای داخلی خودور نیر دچار تغییر و تحولات فراوانی شده که گلدوزی سفارشی ساز به همراه زیر سری‌های برجسته از جمله این تغییرات بوده و در ضمن مجموعه‌ای از تشک با کف طلایی نیز به خوبی با فضای بیرونی خودرو هماهنگ شده است.


 
در قسمت سخت افزاری نیز این خودرو دچار تغییرات جالبی شده است که از آن جمله می‌توان به اگزوزهای Gemballa،کیت‌های ترمز Brembo و همچنین مجموعه ای از چرخ‌های TechArt نیز اشاره کرد که هزینه این ارتقاء سخت افزاری در حدود ۳۳هزار یورو برآورد شده است.

 

 

نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:33 توسط zarirazmekar| |

چی میشد اگه این هالیوودیها پشمالو بودند ؟!





آنجلینا جولــــی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net


ان هت وی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:6 توسط zarirazmekar| |

 

تعریف
دریچه واژن یک غشای مخاطی نازکی دارد که پرده بکارت نامیده می‌شود. وسط آن سوراخی وجود دارد که عبور خون را طی قاعدگی میسر می‌کند. پرده بکارت در خانم‌های مختلف شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارد؛ حتی بعضی از دختران بدون پرده بکارت به دنیا می‌آیند. این پرده هیچ عملکرد بیولوژیکی ندارد.


محل قرارگیری
محل پرده بکارت اندام ‌جنسی خارجی می‌باشد: دهانه واژن که تقریباً سوراخ را می‌پوشاند. پرده بکارت در عمق واژن قرار نمی‌گیرد اما با استفاده از یک آینه که در دهانه واژن قرار داده شود، با باز نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی قابل مشاهده است.


انواع پرده بکارت

انواع مهم آن عبارتند از :

۱- پرده بکارت بدون منفذ*
۲- پرده بکارت مثلثی
۳- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)*
۴- پرده بکارت نوع هلالی*
۵- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)*
۶- پرده بکارت نوع غربالی*
۷- پرده بکارت نوع زبانه دار
۸- پرده بکارت نوع دندانه دار*
۹- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
۱۰- پرده بکارت بسیار سخت و سفت



در مواردی ممکن است پرده بکارت فاقد سوراخ باشد . این عارضه علائمی ندارد ولی در دوران بلوغ که به علت شروع عادت ماهیانه ،خونریزی ماهیانه سبب تجمع خون و ترشحات در مهبل و بروز درد و علائمی دیگر خواهد شد لازم است پرده بکارت با مجوز قضائی و صدور گواهی لازم برای بیمار برداشته شود.

شایع ترین نوع پرده بکارت ، مثلثی است که در ۵۰ تا ۶۰% دختران دیده می شود.

به‌طور کلی، با بالا رفتن سن، پرده دچار تغییرات مختلفی می‌شود. .

مسئله ساز ترین نوع پرده بکارت نوع حلقوی است.

پرده های بکارت حلقوی دو نوعند : ۱)قابل اتساع ۲)غیرقابل اتساع

انواع پرده های بکارت حلقوی غیرقابل اتساع در حین اولین دخول آلت تناسلی مردانه پاره شده و مانند سایر انواع هستند اما انواع حلقوی قابل اتساع علیرغم دخول ممکنست پاره نشده و برای مرد این تصور را ایجاد کنند که همسر او باکره نبوده است.این توهم سبب مراجعه مکرر زوجین جوان به پزشکی قانونی است که با یک معاینه سطحی و توضیحات لازم رفع خواهد شد.در عین حال در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد.

اما انواع دیگری از پرده بکارت نیز وجود دارد که نیاز به دخالت جراحی دارند زیرا در عملکرد طبیعی بدن اخلال ایجاد می‌کند. این پرده‌های مشکل‌ساز از قرار زیر هستند:


- پرده بکارت بسته
این نوع پرده بکارت به طور کامل دهانه واژن را می‌بندد و از عبور جریان خون و ترشحات دیگر جلوگیری می‌کند و می‌تواند درنتیجه وجود ناهنجاری‌ در سلول‌های مخاطی پرده بکارت ایجاد شود. این نوع پرده منجر به جمع شدن و عقب‌گرد خون در واژن و همچنین افزایش حجم شکم و درد در این ناحیه می‌شود. زنانی که چنین پرده‌ای دارند دچار بروز اختلال در دفع و ادرار می‌شوند. وقتی این علائم درکنار هم و فقدان عادت‌ ماهیانه ایجاد شوند، پرده بکارت بسته تشخیص داده می‌شود.

بااینکه برخی از این نوع پرده‌ها با بزرگ‌تر شدن دختر و ورود او به نوجوانی کم‌کم قابلیت ارتجاعی بیشتری پیدا کرده و خودبه‌خود کمی باز می‌شوند، برخی از آنها نیز برای باز شدن نیازمند عمل‌جراحی می‌شوند. در این روش یک قسمت کوچکی از پرده برداشته می‌شود تا دریچه‌ای ایجاد شود که عبور خون را به خارج از واژن مقدور می‌کند. اما این عمل نباید روی کودکان انجام شود زیرا استروژن کافی در بدن خود ندارند. باید ابتدا سطح استروژن در بدن از طریق آزمایش سینه که علائمی از بزرگ شدن سینه را نشان می‌دهد، اندازه‌گیری شود.


- پرده بکارت بسته با سوراخ ریز
در این نوع پرده، به نظر می‌رسد که دریچه واژن کاملاً با پرده پوشانده شده است و این نوع پرده معمولاً با پرده بسته اشتباه گرفته می‌شود اما با آزمایش دقیق سوراخی در پرده مشاهده می‌شود که معمولاً بااستفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. در این وضعیت، مقدار کمی خون قاعدگی می‌تواند از آن عبور کند اما بااینحال این دریچه آنقدر بزرگ نیست که خونریزی را تسهیل کند. این افراد معمولاً بخاطر کند بودن خروج خون از واژن پریودهای طولانی‌تری دارند. زمانی که این زنان از تامپون استفاده می‌کنند دچار درد می‌شوند و بااینکه ممکن است فرد بتواند تامپون بگذارد اما درآوردن آن معمولاً برایش دشوار خواهد بود. رابطه جنسی نیز تجربه‌ای بسیار دردناک خواهد بود زیرا این پرده‌ها طی رابطه پاره می‌شوند.

این نوع پرده بکارت به مرور زمان کشیده شده و سوراخ بزرگ‌تر می‌شود. اما برای تسهیل وضعیت در مدت کوتاه نیاز به عمل جراحی است، یک عمل کوتاه و ساده مثل عملی که برای پرده‌های بسته انجام می‌شود. یک قسمت کوچک از بافت پرده بکارت برداشته شده تا سوراخ بزرگتر شود. این عمل عبور خون را طی قاعدگی آسان‌تر می‌کند.


- پرده بکارت تیغه‌ای یا دوسوراخی
در این نوع پرده دسته بافت اضافه‌ای وجود دارد که نه تنها یک سوراخ بلکه دو سوراخ واژن ایجاد می‌کند. زنانی که چنین پرده‌ای دارند موقع استفاده از تامپون اذیت می‌شوند. خونریزی قاعدگی نیز برای عبور از این سوراخ‌های ریز با مشکل مواجه می‌شود. رابطه ‌جنسی نیز برای زنانی که چنین پرده‌هایی دارند، دردناک بوده و با خونریزی طولانی همراه است. برای پاره کردن این نوع پرده بهتر است عمل جراحی انجام شود زیرا پاره کردن توسط خود شخص با ناراحتی و مشکلات دیگر همراه خواهد بود.

این نوع پرده بسیار نادر است و در یک نفر از هر 2000 نفر اتفاق می‌افتد و بیشتر تشخیصات طی دوران نوجوانی و معمولاً تصادفی انجام می‌گیرد. خوشبختانه جراحی پرده دوسوراخی سریع است و علائم آن نیز به زودی از بین می‌رود. این عمل حدود 15 دقیقه به طول می‌انجامد و فقط کمی ناراحتی بدون درد به همراه دارد. در این جراحی، نوار بین دو سوراخ بریده می‌شود تا سوراخ بزرگتر شود. بعد از گذشت یک روز، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود برگردد. بعد از عمل فرد می‌تواند به راحتی از تامپون استفاده کرده و بدون درد و خونریزی رابطه‌ جنسی داشته باشد.

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم + عکس

 


پاره شدن پرده بکارت
پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود و تنها با رابطه‌ جنسی اتفاق نمی‌افتد، گرچه رابطه‌جنسی متداول‌ترین علت آن است. دختران فعال با ورزش، دوچرخه‌سواری، رقص، پریدن و سایر فعالیت‌های فیزیکی بیشتر درمعرض کشیده شدن پرده بکارت و پاره شدن آن قرار دارند. وارد کردن تامپون نیز می‌تواند موجب کشیده شدن پرده بکارت شود. البته وارد کردن انگشت به داخل واژن با نیروی کافی نیز ممکن است باعث پاره شدن آن شود.

درصورت وجود درد و خونریزی می‌توانید متوجه شوید که پرده بکارتتان پاره شده است یا خیر. اما برخی از زنان به خاطر نازک‌تر بودن پرده بکارتشان دچار درد یا خونریزی نمی‌شوند. پرده بکارت دست‌نخورده را می‌توان با وارد کردن انگشت وسط به داخل واژن و مشکل در دخول تشخیص داد، انگار چیزی مانع از وارد شدن انگشت می‌شود.


معاينه پرده بکارت

خانمها به دليل خصوصيات رواني مايل نيستند براي معاينه ي پرده خود به پزشک مراجعه کنند و اين در بسياري از موارد موجب افسردگي و ناراحتي هاي روحي در آنها مي گردد.پرده ي بکارت به شکلي است که خود شخص به تنهايي قادر به معاينه نيست و در مواردي که ناشيانه اين عمل انجام گيرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصيه مي شود که براي معاينه ي پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نماييد .18 سالگي سني است که دختر جوان اولين چک آپ خودش را بايد پيش يک پزشک يا ماما انجام بدهد.براي معاينه پرده بکارت بايد لب هاي خارجي فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنيد و با استفاده از آينه پرده را معاينه کنيد.اگر دوست يا آشنايي باشد راحتتر مي شود پرده را معاينه کرد بدين ترتيب که شما با استفاده از انگشت هاي مياني و اشاره يک دست و انگشت شست و اشاره دست ديگرتان دو لب فرج را کاملا باز مي کنيد و دوست شما با استفاده از يک چراغ قوه نور را به آينه مي تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.(عواقب ناشي از اين معاينه شخصي توسط خود افراد متوجه پزشک نخواهد بود)


آیا امکان ترميم ، شبيه سازي پرده بکارت وجود دراد ؟
هايمنورافي (Hymenorraphy) هايمنوپلاستي ( Hymenoplasty) يا بازسازي پرده بکارت با عمل جراحي، جرياني است که طي آن بقاياي اين پرده که بر اثر آميزش و يا هر دليل ديگري از بين رفته، با قرار دادن کپسولي ژلاتيني که حاوي ماده اي شبيه خون است، به هم دوخته مي شود. اما بدليل فقدان رگهاي خوني در اين ناحيه اين اتصال موقت بوده و براي نتيجه مطلوب بهتر است تا يک هفته قبل از شب زفاف انجام گيرد. گاهي اوقات نيز که اثري از اين بقايا برجاي نمانده، بخشهايي از دهاته واژن به هم دوخته مي شود تا نقش پرده را بازي کند. اين عمل در ايران و برخي ديگر از کشورهاي عربي غير قانوني است و تنها در صورتي انجام مي گردد که پزشکي قانوني حکم آن را، مثلاً بنا برا اينکه ايزال پرده طي حادثه رانندگي باشد، تاييد کند.
به گزارش مجله پزشکي بريتانيا، با رايج شدن عمل جراحي و بازسازي پرده بکارت آمار قتل هاي ناموسي زنان به خاطر ثيوبت / عدم باکره گي شان در مصر طي چند سال اخير به ميزان 80 درصد کاهش يافته است. مطمئناً زنان بسياري براي نجات آبرو و حيثيت خود و پاکدامن جلوه دادن خويش در مقابل شريک آينده شان و همينطور براي فرار از قضاوات نابجا و سزاهاي وحشتناک دست به اين عمل جراحي مي زنند. ظاهراً چنين رايج است، كه غالباً 99.9% مردم به غلط گمان دارندكه انگاري «پرده بكارت» عضو يا سازه «بابهشت» زن است. اين در حاليست كه با يك مشاهده ساده اما دقيق بخوبي مي‌توان در‌‌يافت كه پرده بكارت جزو مَلبان ، آلت تناسلی آنهاست و بنابراين اندامی كه كاملاً خارج از اندام بابهشت قرار گرفته است. اين پرده داراي بافتي گوشتي نسبتاً كشسان است كه آنهم به شكلي ناقص و الاستيك جلوي «سوراخ بابهشت» برخي از دختران و زنان را، مثل تار عنكبوت كه دهانه غاري را به ظاهر مسدود ميكند، مي‌پوشاند. در برخي از فرهنگ ها آنرا "گيلاس دختر" نيز ناميده اند، كما‌ اينكه ما و البتّه بسياري از ملل ديگر به آن عنوان «پرده بكارت» داده‌ايـم؛ يك اسم كاملاً بي مسمّاــ البّته.


در مراحل آغاز رشد جنيني، اصلاً بابهشت طفل سوراخي ندارد. باري، آن لايه از بافتي كه در اين مرحله كاملاً راه بابهشت را مسدود كرده، تقريباً كمي قبل از تولّد دختر بطور ناقصي تقسيم شده، پيوستگي و يكپارچگي خود را از دست مي‌دهد. اندازه و شكلِ گسست و پارگي پرده بكارت در هر دختري نسبت به ديگري فرق ميكند. دختراني هستند كه حتي در بطن مادر خود، بطوركلي اين بافت را از دست ميدهند، آنهم به اين علت ساده كه «لبان» سكس-ابزار آنها اعمّ از كوچك و بزرگ؛ همچون گلي، كاملاً از همديگر شكفته شده و رشد يافته و البته به نحوي متقارن و زيبا شكافته شده است. گاه در مورد برخي از دختران بدشانس چنان است كه پرده بكارت آنها همچنان پس از تولّد نيز جلوي ورودي بابهشت آنها را سد كرده است، كه در اين صورت مي‌بايست توسط پزشك مربوطه و والدين دختر چك شده و در صورت لزوم اين مسدوديت را اگر نه به طوركامل، بلكه به شكلي ناقص از ميان بردارند. چرا كه بعدها و در سنّ بلوغ خونروش ماهانه او به علّت همين مسدوديت مختل خواهد شد و باكتريهاي مضّر در خون حيض ممكن است فرد را به شوك مرگ دچار كند.


اصطلاح "دختره باکره " به چه دخترانی اطلاق می شود ؟
مورد استفاده پزشکان :
تعریف علمی دختر باکره : دختری است که پرده بکارت آن سالم باشد . و در صورتی که پرده بکارت دختر ( به هر علتی ) پاره شود ، دختر دیگر باکره نیست .

مورد استفاده مراجع محترم تقلید : تعریف فقهی دختر باکره : دختری است که پرده بکارت آن سالم باشد . وقتی اولین نزدیکی صورت گرفت دختر دیگر باکره محسوب نمی شود حتی اگر از دید علمی باکره باقی مانده باشد .


مورد استفاده قضات و وکلا :تعریف حقوقی دختر باکره : دختری است که سابقه ازدواج ثبت شده نداشته باشد . به محض اینکه اولین ازدواج دختر از لحاظ قانونی ثبت شود ، دختر دیگر باکره نیست ، حتی اگر از دید علم باکره باشد . و قبل از ثبت ازدواج قانونی ، دختر باکره محسوب می شود ، حتی اگر باکره نباشد

پرده بکارت يک چين غشايي نامنظم است که از اپيتليوم شاخی تشکيل شده است درست در مدخل ورودی واژن قرار داردو در واقع به منزله درب ورودی واژن است و اولين بار با مقاربت، معاينه خشن، ضربه، جراحی دچار پارگی می شود.معمولا پرده بکارت دارای يک يا چند سوراخ کوچک است که برای خروج خونريزی قاعدگی تعبيه شده است و در صورتيکه پرده بکارت اصلا سوراخ نداشته باشد و بطور کامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگی در پشت پرده تجمع می يابدو آشکار نمی شودو در رحم انباشته می شودو در اثر پس زده شدن به داخل حفره صفاقی می تواند سبب بيماری اندومتريوز و نازايي شود که اين مورد بسيار نادر است.


آيافقط بايک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بين برود؟
بله ، از آنجا که پرده بکارت دقيقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولين مقاربت از بين می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت لبان، مَلبان و كِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسيار نازك و لطيف است. بنابراين طبيعي است هرگونه كشش يا انبساطي كه به اين بافت وارد شود، به احتمال زياد موجب آن مي‌شود كه پرده بكارت را كش داده، آنرا نازك و نازكتر كند و يا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطي از آن، پاره نمايد. از همين روست كه بسياري از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخي حركات فيزيكي نظير ورزش، اسب سواري، دوچرخه سواري، استفاده از تامپون و يا استشها، پرده بكارت خود را يا بشدت نازك نموده و يا اصلاً به كلي از دست ميدهند. يك دختر ممكن است هرگز متوجه نشود كه كي، كجا و تحت چه شرايطي بكارت خود را از دست داده است؛ چرا كه ممكن است اين حادثه كاملاً بدون خونريزي و يا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نيز چنين است كه «اِزاله بكارت» يك دختر در زماني حادث شود كه مطلقاً، به علّت جواني و ناآگاهي وي نسبت به كاركرد اندام جنسي خود، ولو با مختصر خون و درد هم كه باشد، توجهي از جانب او بدان حاصل نشده باشد.
بود و نبود يا صحيحتر بگيم زايل شدن نسبي يا كامل پرده بكارت به هيچ وجه دليل بر اين نمي‌شود كه به بابهشت او دخول (Intercourse) شده است و يا نه. هيچ فردي نمي‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فيزيكي، دريابد كه آيا زن يا دختر با مردي يك نوع آميزش و همخوابگي منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونريزي (آنهم ناچيز و براي بار اوّل) مي‌شوند. بنابر اين ملافه سفيد آغشته به خون اصلاً هيچ ملاك قابل اعتمادي براي بكارت يك دختر يا زن جوان نمي‌باشد. شايان ذكر است كه پرده بكارت برخي ديگر از زنان آنچنان كشسان است كه حتي در صورت دخول آلت مرد به بابهشت آنها، آنهم به طور كامل و عميق، نيز گسسته نمي‌شود و آنچنان كش مي‌آيد كه گويي نقش يك كاندوم را ايفا مي‌نمايد! البته اين‌حالت اخير هنگامي رخ ميدهد كه زن يا دختر مذبور ساليان دراز قبل از امر دخول، بتدريج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشها، پرده بكارت خود را نازك و كشسان كرده باشد.بكارت قبل از آنكه يك پديده ظاهري، گوشتي و خون آلود صرف و فيزيكي بوده باشد، اصولاً امري است مربوط به روانشناسي‌؛ و ارزشهاي شخصي و اخلاقي يك زن . اين نكته را هم بگويم كه پرده بكارت همينطوري به صرف داخل كردن/شدن چيزي در آن زايل نمي‌شود؛ بلكه درست به اندازه بزرگي همان شيء داخل شده، احياناً كش آمده نازك و يا زايل مي‌شود؛ همين ‌و بس. مثلاً اگر يك دختر تازه بالغ دو انگشتش را در بابهشت خود فرو برد، باز هم به احتمال زياد در هنگام اولين همخوابگي وآميزش بسادگي ممكن است دچاره زايل شدن هرچه بيشتر مابقي پرده بكارتش شده و چند قطره خوني از وي بچكد. برخي از زنان، آنهم پس از سالها همبستري با شوهرانشان و يا حتي مرداني چند، باز هم و در هر مورد به علت پايداري و ضخامت زياد پرده بكارتشان، پي‌در‌پي در هر مورد از دخول، چند قطره‌اي خون به خود مي‌بينند. بزرگي قطر و قامت آلت مردان به علاوه مكانيك آميزش آنها با زنان از يكديگر متفاوت است؛ بنابراين ممكن است زني در اثر دخول با يك مرد دچار خونريزي شود، اما با مردي ديگر نه. حتي حالاتيكه زن و مرد با يكديگر همخوابگي مي كنند، ممكن است در كش يافتن و يا ضايع شدن هر چه بيشتر پرده بكارت زن اثر داشته باشد. بطور كلي مي‌توان گفت كه اين پرده به نحوي نسبتاً كامل، آنهم صرفاً در اكثر موارد به طور آماري و نه قطعي، پس از آنكه زن صاحب نخستين فرزندش شد، زايل مي‌شود.


آياسقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟
خير، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگين، کوهنوردی،و موارد مشابه به هيچ عنوان نمی تواتنند باعث پارگی پرده بکارت شوند.البته ممکن است در اثر سقوط يا انجام کارهای سنگين مقداری خونريزی از دستگاه تناسلی مشاهده شودکه در هيچکدام از مواردمربوط به پارگی پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانيسمی مشابه قاعدگی دارديعنی فشار به رحم باعث خونريزی يا لکه بينی در فرد می شود. تاکيد می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگی پيدا می کندو جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگری باعث پارگی آن نمی شود

خون پرده بکارت چگونه است ؟
معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.


آيا دليلي بيولوژيکي براي وجود پرده بکارت وجود دارد؟
اندام تناسلي و ادراري زن طي دوران فرگشتي / تکاملي خود در رحم مادر، ابتدا از يک لوله مشترک به نام (Müllerian Duct) شروع به رشد کرده و سپس بتدريج به قسمتهاي داخلي و خارجي اين دو عضو، من جمله مثانه، مجاري ادرار، لوله هاي فالوپ، رحم، واژن، لبان بزرگ و کوچک (ملبان و کلبان) و کليتوريس (چچوله) تغيير شکل مي يابنددر واقع مي توان گفت که سکس ابزار و دستگاه ادراري نخست داراي يک مرکز ادغام بوده اند که پس از تکميل و جداشدن اين دو از هم، باقي مانده آن به صورت قشري گوشتي که متشکل از بافتي الاستيکي و رشته هايي ارتجاعي است، بابهشت / دهانه واژن را مي پوشاند. شبيه اين جريان را مي توان در سير تکاملي دهان نيز مشاهده نمود. تا قبل از تکامل نهايي دهان، لايه اي به نام «ديسک دهاني،Oral Plate» وجود دارد که طي جريان رشد و تکامل اندام، بتدريج از هم گسسته شده و سپس زايل مي شود.
تا کنون هيچگونه رابطه مستقيمي بين وجود پرده بکارت و هدف تطبيقي اش، آنهم به نفع موجودات من جمله انسان کشف نشده است. گفتني است که وجود اين لايه گوشتي در دهانه اندام تناسلي منحصر به انسان نيست و مي توان آنرا در دسته اي از جانداران کيسه دار و پستاندار مانند اسب، وال و کفتار و غيره نيز مشاهده نمود. هيپوتزهاي بسياري راجع به اين پرده وجود دارد. به عقيده برخي پژوهشگران وجود آن در دوره جنيني او را از عفونت هاي مکرر در اندام تناسلي اش محفوظ نگه مي دارد. برخي اين لايه را همانند اندامهاي ديگري چون آپانديس و انگشت کوچک پا (؟) مي دانند که بتدريج به تحليل مي روند. گروهي نيز کارکرد چنين عضوي در واژن سگ و الاغ را اينطور تعبير مي کنند که پرده به مثابه قفلي است که پس از جفت گيري درب آنرا مي بندد و از خروج مني از آن جلوگيري مي کند. به عقيده تکامل شناسان اين پديده به نفع بقا و تکثر موجود زنده است. اما چرا شکل آن در گونه هاي تکامل يافته تري مانند انسان و ميمون به صورت امروزي در آمده، سوالي است هنوز بي پاسخ!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

آیا خود ارضایی باعث از بین رفتن پرده بکارت می شود ؟

سایت دکتر رهام صادقی :

خود ارضائي دختران معمولا باعث آسيب رسيدن به لايه بكارت نميشود... مگر اينكه اتفاق بخصوصي افتاده باشه و يا اينكه فشار بيش از حد و يا غير عادي باشه... در هر صورت اگر قرار به معاينه و اظهار نظر توسط متخصص مربوطه باشه تشخيص اينكه نوع آسيب آيا از مقاربت بوده و يا خود ارضائي و هر چيز ديگر امكان پذير هست... و اگر قراربه گواهي دادن باشه حتما مينويسن كه مقاربتي در كار نبوده...

 

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:49 توسط zarirazmekar| |

 

 

عکس های وحشتناکترین زن قربانی جراحی پلاستیک
Jocelyn Wildenstein یا زن گربه ای که به شیرملکه نیز مشهور است در سال 2004 لقب وحشتناک ترین فرد مشهور (world’s scariest celebrity) را درسایت جراحی پلاستیک بدست آورد. ژاکلین در 5 آگوست 1940 در لوزان سوییس بدنیا آمد. وی با یک بیلیونر فروشنده آثار هنری به نام Alec Wildenstein فرزندمالک شرکت Wildenstein که یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت‌ های هنری میباشد، ازدواج کرد.

چند سال پس از ازدواج همسر این زن که گرفتار کار شده بود به ژاکلین کمتر توجه میکرد لذا او هم تصمیم گرفت تا خود را شکل گربه سانان بزرگ درآورد چون این حیوانات بشدت مورد علاقه شوهر وی بودند. ژاکلین چندین مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و ناگزیر به تزریق مقدار زیادی سیلیکون به لب، گونه، چانه شد.

حتی برای تغییر شکل چشمانش به شکل گربه‌ای مجبور به جابجایی و بازسازی محیط چشمانش شد تا گربه‌ای تر به نظر برسد. اما این جراحی‌ ها منجر به فاجعه شد و لقب زشت ترین چهره جراحی شده را برای صاحبش به ارمفان آورد. ژاکلین که فرد پولداری است حدود 4 میلیون دلار برای عمل‌های جراحی زیبایی خود هزینه کرد. این زوج هم اکنون از هم طلاق گرفته‌اند.
 
قبل از جراحی زیبایی
 
عکس های وحشتناکترین زن قربانی جراحی پلاستیک ، www.irannaz.com
 
پس از جراحی زیبایی
 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:27 توسط zarirazmekar| |

 



 

ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |

 

 

دو، سه هفته قبل از عروسی، دغدغه خاطرش اینه که: من چی بپوشم؟! توی این مدت هر روز یا دو روز یه بار «پرو» لباس داره...

ممکنه به نتایجی برسه یا نرسه! آخر سر هم می ره لباس می خره!

بعد از اینکه لباس مورد نظر رو انتخاب کرد... حالا متناسب رنگ لباس، آرایش صورتش رو تعیین می کنه... اگر هم توی این مدت قبل از مهمونی، چیزی از لوازم آرایش کم داره رو تهیه می کنه... حتی مدل مویی که اون روز می خواد داشته باشه رو تعیین می کنه...

البته سعی می کنه با رژیم غذایی سفت و سخت تناسب اندامش حفظ بکنه...

یه رژیمی هم برای پوست اش می گیره...! مثل پرهیز از خوردن غذاهای گرم!

ماسک های زیادی هم می زاره، از شیر و تخم مرغ و هویج و خیار و توت فرنگی و گوجه فرنگی (اینا دستور غذا نیستا!) گرفته تا لیموترش

خوب، روز موعد فرا می رسه!

ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شه (انگار که یه قرار مهم داره) بعد از خوردن صبحانه، می پره تو حموم... بالاخره ساعت 10 تا 10:30 می یاد بیرون... (البته ممکنه یه بار هم تو حموم ماسک بزاره... که تا ساعت 11 در حمام تشریف دره!)

بعد از ناهار...!

لباس می پوشه می ره آرایشگاه، چون چند روز قبلش زنگ زده و وقت آرایشگاه گرفته برای ساعت 1:30 بعدازظهر...

توی آرایشگاه کلی نظرخواهی می کنه از اینو اون که چی کار بهترتره، هرچی هم ژورنال زیبایی هست رو می گرده آخر سر هم خود آرایشگر به داد طرف می رسه و یه مدل بهش پیشنهاد می کنه و اونم قبول می کنه!!

ساعت 3 می رسه خونه...

بعد از پوشیدن لباس که خیلی محتاطانه صورت می گیره (که مدل موهاش خراب نشه) یه عکس یادگاری می گیره که بعدا به نامزد آینده اش نشون بده!!

ساعت 8 عروسی شروع می شه... یه جوری راه می افته که نیم ساعت زودتر اونجا باشه!!

عروسی رفتن پسرها


اگر دو، سه هفته قبل بهشون بگی یا دو، سه ساعت قبل هیچ فرقی نمی کنه!!

روز عروسی، ساعت 12 ظهر از خواب بیدار می شه... خیلی خونسرد و ریلکس! صبحانه خورده و تمام برنامه های تلویزیون رو می بینه!

ساعت 6 بعدازظهر، اون هم حتما با تغییر جو خونه که همه دارن حاضر می شن یادش می افته که بعله.. عروسی دعوتیم...!

بعد از خبردارشدن انگار که برق گرفته باشتش...! می پره تو حموم...

توی حموم از هولش، صورتشم می بره...! (بستگی به عمق بریدن داره، ممکنه مجبور بشه با همون چسب زخم بره عروسی!)

صورتش رو اصلاح کرده، نکرده (نصف بیشتر موهارو تو صورتش جا می زاره!!) از حموم می یاد بیرون...

ساعت 6:30 بعد از ظهره... هنوز تصمیم نگرفته چه تیپی بزنه،رسمی باشه یا اسپرت...!

تازه یادش می افته که پیرهنش رو که الان خیلی به اون شلوارش می یابد اتو نکرده! شلوارشم که نگاه می کنه می بینه چند روز پیش درزش پاره شده بوده و یادش رفته بوده که بگه بدوزن..!!

کلی فحش و بده و بیراه به همه می ده که چرا بهش اهمیت نمی دن و پیراهنش که توی کمد لباساش بوده رو پیدا نکردن و اتو نکردن و چرا از علم غیبشون استفاده نکردن که بدونن شلوارش نیاز به دوختن داره...!

خلاصه... بالاخره یه لباس مناسب با کلی هول هول کردن پیدا می کنند و می پوشه (البته اگر نیاز بود که حتما به کمد لباس پدر و برادر هم دستبرد می زنه!!)

ساعت 8 شب عروسی شروع می شه، ساعت 9:30 شب به شام عروسی می رسه..! البته اگر از عجله زیادش، توی راه تصادف نکرده باشه دیرتر از این به عروسی نمی رسه

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:5 توسط zarirazmekar| |

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟
  1. در یک سینه با فرم ایده آل نسبت بالای سینه به پایین سینه باید ۴۵ به ۵۵ باشد
  2. در یک سینه با فرم ایده آل بالای سینه تخت و مقداری مقعر
  3. در یک سینه با فرم ایده آل پایین سینه محدب و توده سینه بیشتر در این ناحیه باشد
  4. در یک سینه با فرم ایده آل نوک سینه در زاویه ای ۲۰ درجه ای نسبت به خط افق باشد
  5. اکثر خانم‌ها به طور طبیعی این فرم ایده آل را دارا می‌باشند

یک متخصص جراحی پلاستیک طی تحقیقی که روی زیباترین مدل‌ها و مانکن‌های جهان کرده است ادعا دارد بهترین فرم و شکل سینه در بانوان را کشف کرده است. این جراح محقق طی سه ماه و در مشاوره با بهترین جراحان و مشاوران زیبایی پلاستیک سینه بانوان و بررسی ۱۰۰ مدل و مانکن زیبا نتیج تحقیقات خود را با عنوان : مطالعات ریاضی در خصوص بهترین فرم سینه (the mathematical proportions of the perfect breast) ماه آینده به طور کامل منتشر خواهد کرد.

 

زیباترین فرم سینه زنان چه شکلی است؟

البته به طور طبیعی مطالعات در خصوص زیبایی به جهت تفاوت فرهنگ‌ها در تعریف زیبایی قابل استناد نمی‌باشد. از اینرو بسیاری از محققان و منتقدان از اکنون مشغول نقد عنوان تحقیقی هستند که این محقق انجام داده است. بسیاری این تحقیق را عاملی برای بازاریابی خدمات جراحی پلاستیک و به شک انداختن بانوان در مورد حالات طبیعی بدن خود می‌دانند. این در حالی است که بنا بر بخشی از تحقیقات انجام شده توسط این محقق بسیاری از بانوان در مورد سایز و فرم سینه خود چندان مطمئن نیستند.

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:57 توسط zarirazmekar| |

خدا اون پدر مادرتو بیامرزه، خب زودتر از این یخچالای شفاف میساختین که روزی ۶۸ هزار بار درشو باز و بسته نکنیم !!!

 

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:57 توسط zarirazmekar| |

عاشق های واقعی... به افتخارشون لایک کنین
 
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:54 توسط zarirazmekar| |

دۆکلیو

فه ڕمون

 

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:53 توسط zarirazmekar| |

 

شیرازیه رفت غار حرا
جبرئیل آمد گفت:اقرا!
شیرازیه گفت:ها!
جبرئیل گفت:یعنی بخوان
شیرازیه میگه:جینگه جینگه ساز میاداز بالای شیراز میاد .... ))
.

 
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:50 توسط zarirazmekar| |

 

دیدید
ﻭﻗﺘﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻭﻟﺶ
ﮐﻦ ﺑﺰﺍﺭ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ
ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟
ﺑﮕﻮ ﻣﺎ
ﻫﻢ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ
.
 
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:49 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com